Հերթական անգամ լրատվամիջոցների գործիչները և հսկայական կորպորացիաների սեփականատերերը նկատում են WhatsApp հավելվածի խոցելիությունը։ Այս անգամ պարզվել է, որ մեսենջերն օգտագործում է անձնական հաղորդագրությունների տվյալները գովազդի համար։
Իլոն Մասկը հրապարակավ հայտարարել է, որ WhatsApp-ն անվտանգ չէ։ Նրա կարծիքով՝ հավելվածը ոչ մի կերպ չի պաշտպանում օգտատերերի տվյալները, նույնիսկ ավելին, առաջարկում է գովազդ՝ անձնական նամակագրությունից ստացված հաղորդագրությունների հիման վրա։ Հետաքրքիր է, որ այս իրադարձությունը դժվար թե բացի որևէ մեկի աչքերը, քանի որ մեսենջերը գրեթե հենց սկզբից ուներ հսկողության հետ կապված հսկայական խնդիրներ: Դեռևս 2018-2019 թվականներին սրա շուրջ բազմաթիվ սկանդալներ եղան, այս մասին անդրադարձել է նաև Telegram-ի հիմնադիր Պավել Դուրովը։
Ամեն ինչ սկսվեց 2012 թվականին, երբ մեսենջերը չէր էլ մտածում հաղորդագրությունների կոդավորման մասին։ Դրանք փոխանցվել են պարզ տեքստով, որպեսզի Wi-Fi-ի ցանկացած մատակարար կամ ադմինիստրատոր մուտք ունենա դրանց: Ավելի ուշ հավելվածում հայտնվեց առաջին պաշտպանությունը, բայց դժվար թե այն լուրջ լիներ։ Ավելին, դրա բանալիներն առանց խնդիրների հայտնվել են տարբեր երկրների պետական կառույցների ձեռքում։
Խնդիրն այն է, որ մենք երբեք հաստատ չենք իմանա անվտանգության անցքերի մասին։ WhatsApp-ը չի բացում կոդով ծածկագիրը, ուստի հետևի դռների առկայությունը ստուգելու միջոց չկա: Ընդ որում, դա արվել է միտումնավոր։ Ի վերջո, նման բացեր կան, քանի որ մեսենջերը պատկանում է Facebook-ին։ Այո, հենց այն ընկերությունը, որը պահպանում է գաղտնաբառերը հստակ տեքստով և խնդիր չունի իշխանությունների պահանջով քաղաքացիների անձնական տվյալները կիսելու համար։ Բացի այդ, նույնիսկ հավելվածի հիմնադիրներն են ասել, որ իրենք «վաճառել են իրենց օգտատերերի գաղտնիությունը»։
Եթե օգտվում եք WhatsApp-ից, չնայած անվտանգության բոլոր խնդիրներին, այնուամենայնիվ զգույշ եղեք։ Մեսսենջերը շատ խոցելի է խաբեության հարձակումներից: Միայն 2024 թվականի հունիսին ավելի քան 200 կայք է հայտնաբերվել առցանց՝ ռուսների հաշիվները գողանալու համար։